Sunday, December 14, 2008

HARI PERTAMA MENJADI ABAH




Berjumpa kita lagi.....Di sini aku coretkan lagi tanggunjawab hari pertama aku untuk di kongsi bersama.....Sampai sudah di rumah mertua di KOTA PERMAI,pak mertua aku yg baru lepas operation meyambut cucu sulungnya dengan penuh keharuan....

Anak aku anak PULAU PINANG



Selepas selesai aku hantar isteri aku dan baby..selesai tempat tidur berpantang isteri aku.. aku keluar pulak semula atas urusan pendataran sijil kelahiran......Aku bawa segala dokumen berkaitan...Alhamdulilah segala selesai Sijil Kelahiran pun dapat jugak akhirnya....Malam pertama aku bersama baby aku perghhhhh......tak tido lena beb!!! hehehe...banyak benda yang aku dapat belajar mcm buat susu,bedung dengan dukung....ini lah kali pertama aku membancuh susu dengan penuh skill bakat terpendam selama nih...masuk nih pagi 3 kali aku bangun tidoq perghhhh....penuh rintangan aku tempuhi..tapi takpa la ini lah tanggungjawab..... ...Esok pagi aku bangun dengan keadaan begitu tidak 'centre akibat pukulan ADAM FAYYADH semalaman....tapi selamat mak mertua faham dan sporting,dia tk kisah aku sambung balik tido selepas Adam mandi pagi....Petang tu aku keluar untuk selesaikan beberapa perkara...kerja pertama aku adalah pergi ke Klinik Kesihatan Bukit Minyak tempat isteriku check-up kandungan baby...aku pi sana untuk maklumkan yang isteriku dah bersalin....habih tugas nih seterunya aku pi bank islam Bandar Perda atas urusan buka akauan SSPN untuk ADAM FAYYADH aku depositkan dalam tuh sebanyak RM 500.00 ..hmm nih satu projek jangka panjang untuk ADAM FAYYADH...segala duit pemberian saguhati orang aku masukan dalam akaun...ni bukan ape ni suma ni untuk masa depan ADAM FAYYADH.....



No comments:

Post a Comment