Thursday, December 11, 2008




Aku nak ambil kesempatan dalam blog nih kepada yang sudi ziarah isteri aku dengan baby masa kat KLINIK PAKAR K.S WAN ADN LIOW serta Makcik Ratna dan Dr. Liow yg menyambut kelahiran ADAM FAYYADH.....ramai yang mai.. kengkawan sekerja dari Pejabat Tanah iaitu Kak Imi dan suami,ija,Kak K,kak timah,Sukriah dan suami,Zaidi and wife,Mat Awang,Azril,cc zaki,sapark,razi dan lydia... Ahli keluarga sebelah aku yang mai lang,bg ad,Kak Chik,Kak Chaq,Chu,fairuz... Keluarga sebelah isteri yang mai...Paktam Enn family,Paksu Zaini,Pakcik Kamal

Tak lupa jugak kawan-kawan mak mertua aku pon turut meluangkan masa jenguk cucu kawan-kawan..

Aku ucap terima kasih kepada yang hadir bagi hadiah dan saguhati la...kehadiran semua amatlah dialu-alukan dan di akhiri dengan ucapan terima kasih.......

2 comments:

  1. gudjob gudjob...anak comei...geramnyer la..nasib la aku tak pi melawat..kalo tak nama aku mesti da dlm senarai yg ang sebut..

    muahmuah adam fayyadh..

    ReplyDelete
  2. hehhehehe......hg tk p melawat pun tk pe janji hg melawat dalam blog pun dah kira ok...

    ReplyDelete