Thursday, December 11, 2008

ADAM FAYYADH.........PERMATA BUAT SEMUA



Permata buat semua......ni la cucu pertama bagi kedua-dua belah family aku dan wife aku....aku macam tk percaya je aku dah bergelar seorang bapa...tanggungjawab yang besar yang akan aku pikul akan bermula...
Isteri aku masa dia mengandung dulu dah cari dah nama untuk baby kami,cuma tunggu masa jer...dengan nama yang penuh makna serta mengenangkan mujahidin2 yang berjuang di Palestin aku dan wife aku namakan dia ADAM FAYYADH!!!!!!!!!!!!!... nama ni isteri aku gambungkan nama nabi kita iaitu Nabi ADAM A.S yang bermaksud IKUTAN dan TELADAN serta FAYYADH bermaksud MURAH HATI...
Tapi syukur semua ahli keluarga setuju dengan nama tu...kesian kat isteri aku tengah telantar atas katil sakit...bukan sahaja sakit besalin,masa dia mengandung 9bulan lagi le kesian...ehmmm...tapi aku bersyukur pada Allah suma berjalan lancar dengan anak aku sihat,berat dia masa lahir 3.9kg dengan badan semangat sgt2...

No comments:

Post a Comment