Thursday, December 11, 2008

DEBARAN MENUNGGUMU SAYANG


Sambil aku dok tunggu bini aku bersalin...perasan gundah gulana menyelubungi diri ini... mana tak nya nih la kali pertama aku nk bergelar abah...pagi tu yang turut sama menanti kelahahiran adalah mak,abah,mak mertuaku,adik2 ku serta adik iparku....

Kata nurse kat situ jangakamasa operation adalah selama 1 jam..start tadi 12.00 tgh hr...aku tunggu la menanti jam 12.20tgh hr time tuh la kot anak aku keluar....tup....tupp nurse dalam tuh panggil "nak tengok baby tk?" tersentot aku.... gulp!!! erkkkkk cepatnya...nurse yg menyambut kelahiran baby aku pun tunjuk anak aku kat depan aku... Plingggggggggggg....... suprise!!!!!!!!! Alhamdulilah aku ditemukan buat kali pertama dalam muka bumi ini baby yang sihat cukup sifat dan berat baby aku 3.9kg,berkatam-katam badan dia......seronok bukan kepalang lagi aku...aku pun buat kali pertama mencium dahi anakku........ini kira kebetulan jugak le sbb nurse yang sambut anak aku tu dulu pernah sambut adik ipar aku masa dia lahir 25 tahun lepas....kira ada kesinambungan la jgk kan...hehehe

No comments:

Post a Comment