Sunday, December 14, 2008

ADAM FAYYADH DIMANDIKAN OLEH MAKCIK ASA


Segala urusan mandi tiap-tiap pagi ADAM FAYYADH diuruskan oleh kawan mak mertua aku iaitu Makcik Asa,dia akan mandikan Adam sehingga tali pusat babyku luruh...


Tiap-2 pagi dari mandi pagi dan petang sampai la ke persiapan baju semua diuruskan Makcik Asa...dari segi pengalaman mmg la aku tengok Makcik Asa nih cekap kendalikan baby newborn nihhhh sebab dia dulu bekas bidan kerajaan...layanan makcik Asa kat baby aku punyalah ternampak kasih sayang makcik asa kat anak aku...masa hari terakhir makcik asa mandikan anak aku sempat jugak dia mengalirkan air mata..itulah kasih sayang...selama 9 hari dia mandikan Adam barulah pusat dia luruh.... kalau aku mau terkehel leher baby nih....hehhe...Aku pon mempelajari sebenarnya cara pengurusan mandi dengan cara yang betul oleh Makcik Asa...banyak jugak ilmu yang dapat aku pelajari dari kelas Makcik Asa nih heheheh...... besar ooo kerja munri nih dan aku amatlah hargai segalanya....terima kasih makcik asa

1 comment:

  1. salam...
    utk kak erny...sory pas lawat akak kat ks wan ari tu..tak sempat lagi zah p tengok akak ngan baby...sib baik ada blog ni...geram tul tengok adam...

    tunggu..tahun depan adam ada kawan...leh p main boling lagi...semoga cepat sembuh..!

    dari kami..
    izzah dan zaidi

    ReplyDelete