Monday, July 26, 2010

SuKan PETANDA






Baru-baru aku mewakili Pejabat aku dalam sukan petanda untuk acara bowling... Acara bowling diadakan di Megamall Perai dan acara ini dirasmikan oleh bos no.2 aku iaitu En.Hisan B.Abu Bakar...

Untuk Team Pejabat aku, kami dibahagikan kepada 3 team iaitu 1 team pegawai2 dan kakitangan biasa...dalam acara bowling aku tak yakin sangat yang pejabat aku akan menang sbb masih ada lagi pasukan2 dari daerah lain yang digeruni... al-maklumlah bila time ada pertandingan baru la kalut nk tranning...selamat la masa ada selection aku dpat gak wakili pejabat klu dak apa jenis sukan pun aku tk kan dapat wakili...Yang best sgt tu isteri aku pun dapat gak wakili petanda...
Walaupun kami kalah tapi semangat kesukanan yang kami tunjukkan itu yang penting... apapun kalah tetap kalah eheheh..

No comments:

Post a Comment