Thursday, July 22, 2010

Hari Yang Meletihkan










Assalamualaikum kepada semua....

Dah lama aku tak menulis di dalam blog...sebenarnya aku rasa malas nk tulis tapi ada seorang insan ni yang sangat memahami dan mendorong aku untuk menulis semula... pada mulanya aku menolak pemintaannya menyuruh aku untuk menulis semula tetapi selepas insan ini yang bernama sahabat ini memujuk aku, baru lah aku ingin menulis semula..walau apapun aku ingin mengucap jutaan terima kasih kepada beliau di atas kesetian beliau melihat blog aku yang lama menyepi..

Cuma ada segelintir insan lain mengangap penulis blog ini adalah karut dan tidak berguna langsung... tetapi mereka silap dan tidak sedar bahawa penulisan didalam blog ini lah akan menyedarkan minda mereka yang terlalu liberal dan racis... cuba lah cari apa makna liberal dan nilaikan lah sendiri...

Bagi insan yang kurang senang dengan penulisan saya selepas ini, anda dengan rasa hormatnya boleh keluar dari blog saya....saya tidak mengalu-alukan kedatangan anda ke blog saya...pintu jalan keluar untuk anda sentiasa terbuka...

hari isnin dan selasa yang memenatkan.... thanks kepada kawan2 yang membantu..

3 comments:

  1. Selamat bersiaran kembali didunia blog yang penuh dengan dugaan......

    Ala......... Rileks lah. hahahahaha....

    Kenapa gambaq aku herot macam nak tersembam ja waktu tengah cat tu.

    :)

    ReplyDelete
  2. aku sajo boh mcm tu sbb nk tunjuk kata hg rajin skit...

    ReplyDelete
  3. Hahahaha

    Terlampau rajin sampai nak tersembam waktu cat, hahahaha

    :)

    ReplyDelete