Monday, November 16, 2009

Terkenang Bercuti di Melaka


Wahai sang singa raja segala haiwan jgn marah ye time ni aku tgh pegang ekor engkau..

Bergambar di pintu masuk Cowboy Town A Famosa Resort

Walaupun dah lama kami sekeluarga pergi ke melaka tapi kenangan pergi sana mmg payah aku nk lupakan...ye la tempat best2 yg aku pergi mana boleh lupa... Melaka dah byk kali aku pergi tapi kali trip lain skit sbb banyak pergi tempat yg meriah2 mcm A Famosa Resort p tgk Cowboy Town,pergi Eye On Malaysia, pergi makan ikan bakar kat Umbai dan pergi shopping kat Tangkak...pergi Tangkak pun sbb nk lajak tengok bakal adik ipar sama kat Muar...

Time yang paling sekali adalah pi Cowboy Town, masuk dalam Rm30 seorang je tempat tu.. kami kira bertuah la dapat tgk show pada malam tu... acaranya dari mula sampai last mmg best, ada pentunjukan binatang,red indian, Cowboy tembak menembak, pentujukkan tarian dan mcm2 lagi...hehehe yang lawaknya pentunjukan ratu pondan pun ada hehehe
Jalan2 kat Melaka teringat aku kat arwah bg joe...masa aku selalu pergi jalan2 dengan rombongan trip kampung bg joe iaitu Pekan Darat...Seronok time masa tu...

1 comment:

  1. Seronoknya dapat pergi Melaka dan dapat main ular dan singa. Adam pun tentu seronok dapat pergi berjalan jalan

    ReplyDelete