Thursday, October 15, 2009

TAKZIAH BUAT KELUARGA JOHARI WAN TEH

Kami semua sayang abg joe...

Hari ini tanggal 15 Oktober 2009 perginya seorang insan yang ceria di Pejabat Tanah Seberang Perai Tengah...didalam hidupnya penuh dengan kegembiraan dan banyak menolong kawan2 serta selalu membuat kawan2 gembira... Perginya seorang insan yang amat kami sayangi iaitu JOHARI BIN WAN TEH ke rahmatulallah. kehilangannya sungguh kami terasa...tapi siapalah kami,kami hanyalah insan yang kerdil dan setiap manusia pasti akan melalui mati, tuhan lebih lagi menyanyangi bg joe...penderitaan yang arwah alami dengan penyakit jantung dan kencing manis tidakpun mematahkan semangah arwah semasa hidup...
jenazah arwah bg joe dikebumikan di Masjid Permatang Tok Gelam.. Aku dan rakan2 pejabat serta seperjuangan iaitu razi, safar,nasir notis server yang hadir semasa pegebumian bg joe..
org tua2 ada kata klu kita boleh pergi makan/minum sekali,bergurau sekali,pergi kemana2 sekali dan dia byk tolong kita....tak salah kan klu kita tunggu arwah dan temankan sampai ia dikebumikan...org kata perhormatan buat kali terakhir.
semoga arwah dicucuri rahmatnya dan ditempatkan di tempat orang-orang soleh... AL- FATIHAH
Hari ini engkau telah pergi...pergi buat selamanya..
tuhan lebih menyanyangimu untuk menjemputmu pergi
kasih sayangmu di dunia akan kami ingat buat selamanya...
akan kami sedekahkan doa dan Al-Fatihah buatmu disana...

1 comment:

  1. Al Fatihah buat Abang Jo semoga roh beliau berada dikalangan syuhada dan orang yang soleh

    ReplyDelete