Tuesday, October 20, 2009

BBQ di Sungai Petani


Setelah letih memancing pada petang sabtu, pada malamnya saya dan isteri pun bercadang nk adakan BBQ ayam sempena penutup bulan Syahwal... majlis mula2 nya saya dan isteri tk rancang pun tp hanya kebetulan je..BBQ yang kami buat ni kami jemput saudara terdekat serta jiran jer..majlis BBQ ni saya buat kat rumah family saya di Sg.Petani... Tima Kasih kepada saudaramara saya yg dtg serta sudi menolong iaitu Chu, Fairus & suami, Arsraf(bakal adik ipar)serta jiran2 iaitu keluarga CIk Ta,family Cik Zhi dan family Pakcik Ajis...kami juga ada jamukan kepada tetamu bihun goreng serta BBQ sosej...
Jiran2 yang hadir pada malam BBQ..
Saya dan Mat Pit sedang bakar ayam dan sosej...

masa ni stok ayam dah nk abih hehehe sbb kami dua makan byk..




No comments:

Post a Comment