Monday, September 14, 2009

TAHNIAH BUAT PARK DAN ISTERI

TaHNIah PArK dan Isteri....akhirnya hang jadi ayah jugak...kami geng2 s.o ucapkan tahniah la sbb dah jadi Ayah/Walid/Papa/Abah serta tahniah la jgk sbb terima org baru dalam hidup hampa berdua...dah cari nama ka untuk puteri hampa...klu tak lagi cari la pelan2... jadi la ibubapa yang baik ok sbb bila dah anak ni sabar kena banyak & tk bleh panas baran dengan kerenah anak2 ni... aku tau pe perasaan hg bila first time hg tgk anak hg di muka bumi ni...mesti akan rasa rendah diri,sebak,teringat kebesaran Allah Taala, syukur dan hati hg akan berkata btoi ke aku dah anak...
Bila hg dah bawa anak dengan bini hg balik(waktu berpantang) nnt hg akan rasa satu pengalaman iaitu perasaan bersama org baru dan berjaga malam buat susu he5..jgn nk tido plak park..tp aku tau hg steady punya hg bleh buat... perasaan dengan org baru untuk org bergelar AYAH ni mula2 hg akan janggal skit(biasa la org baru) tp lama kelamaan ok tk dak per...
nnt bini hg pantang bgtau la kat mana dia pantang bleh aku dgn bini aku p melawat
(ingat melawat saje)
Lpas ni turn Razi plak nk jadi ayah...hg selamat la bini hg operation mcm bini aku.. nasib kita baik park sbb kita takut darah sbb tu la kot bini kita operation hehehe..
APAPUN TAHNIAH BUAT PARK,ISTERI DAN ORG BARU....

2 comments:

  1. Tahniah untuk Park dan hang sebab Adam dah pandai berdiri. Selamat berpuasa dan Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir dan Batin.

    ReplyDelete
  2. sama-sama....aku dgn bini aku ingin ucapkan selamat hari raya maaf zahir dan batin kat hg sekeluarga....

    ReplyDelete